3.10.10

the blues.



Moje niedawno wykonane dziełka - na zamówienie specjalne dla Pani Agnieszki. Męczyłam się nad nimi 3 dni, ale jestem z siebie dumna :) Kolczyki zrobiłam z kamieni sodalitu i jaspisu, kryształków Swarovskiego, szkła i srebra.



Przy okazji mam niesamowity zaszczyt zaprosić wszystkich zainteresowanych do obejrzenia (a jeśli coś się spodoba - to do zakupienia ;)) mojej biżuterii na żywo - od września wystawiam się w Zamku Ujazdowskim w Warszawie dzięki uprzejmości stowarzyszenia księgarni Serenissima. Serdecznie zapraszam! :)




Fotografowała mnie Oli :*

25 komentarzy:

Oli pisze...

och i ach!

ale kto robił zdjęcia to już nie napisała :P

Soll pisze...

Oops, najmocniej Panią przepraszam! Już się poprawiam :*

Anna Jastrzemska pisze...

śliczne

ewe pisze...

fantastyczne!

Grająca Szafa Tulipanny pisze...

jakie misterne ! piękne ! szkoda,że mam alergię :(

Grająca Szafa Tulipanny pisze...

jakie misterne! piękne !

Gabi K. pisze...

Piękne są!!

Fermina pisze...

piękne są te kolczyki. A czy można kupić Twoje kolczyki gdzieś onlajn? :)

Soll pisze...

Fermina, online można kupić u mnie - pisząc do mnie maila ;P

Koza domowa pisze...

Cudowne kolory. uwielbiam zdjęcia na Twoim blogu - są magiczne. :)

Satisfy my soul pisze...

świetne zdjecia!

karolina-g pisze...

piękne kolczyki, pięknie w nich wyglądasz, piękne zdjęcia....

PASSIONsewing pisze...

piekne kolczyki - zdjecia cudowne!!!

Sara pisze...

Śliczne!! Kolczyki i zdjęcia również :)

Lans Pudernice pisze...

Bardzo efektowne!

Anonimowy pisze...

Weszłam i padłam . Kolczyki cudo!

beata pisze...

a ile bierzesz za takie cuda biżuteryjne?:)

Karolina pisze...

Fantastyczne kolczyki i cudowne zdjęcia!

Anonimowy pisze...

Cześć! Niedawno rozpoczęłam blogowanie i na blogspocie i wrzucam swoje stylizacje :)
W związku z tym zapraszam serdecznie do siebie :)
Pozdrawiam ciepło
Ania

Sannas Land of Illusion pisze...

Zdjęcia są cudne :)

Soll pisze...

beata, za takie kolczyki to 250 zł. ale robię też mniejsze, ceny zaczynają się od około 50 zł :)

robaczek pisze...

Arcydzieła! Powinnaś zostawić sobie jedną parę bo pięknie w nich wyglądasz.

MustHaveFashion.pl pisze...

kolczyki idealne dla blondynki, a zdjęcia PRZEPIĘKNE

Soll pisze...

Problem w tym, że ja mam TYLKO jedną parę :P

Anonimowy pisze...

rentno varcevanje izracun [url=http://www.medvesekpusnik.info]medvesek pusnik[/url]

 

blogger templates | Make Money Online